مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 18:152020-03-31پزشكي

اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با کرونا


معاون سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، از اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با ویروس کووید 19 در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر حبی، از همکاری مشترک سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور و وزارت بهداشت درباره اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با ویروس کووید 19 در استان های کشور خبر داد و گفت: بنده به عنوان نماینده سازمان نظام و مدیران کل پیشگیری به عنوان نمایندگان معاونت های بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درباره اجرای این پروتکل وارد عمل شدیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس، دستورالعمل نحوه تشکیل تیم های تخصصی و حضور روان شناسان و مشاوران داوطلب در کنار آنها، تدوین و به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.

معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، ادامه داد: مقرر شده است تا همزمان با ایجاد نقاهتگاه ها، برای مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 و پذیرش بیمار، تیم های تخصصی ارائه خدمات حمایت های روانی- اجتماعی نیز وارد عمل شوند.

حبی افزود: اکنون استان های، گیلان، قم، اصفهان، مازندران و تهران در حال پذیرش بیمار هستند و روان شناسان و مشاوران داوطلب عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از طرف رؤسای شوراهای استانی سازمان که ضمن فراخوان و جذب داوطلبان، بر آنها نظارت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با کرونا

اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با کرونا