مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:502020-03-31اقتصادي

83 درصد خانوارهای خراسان جنوبی غربالگری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 198 هزار و962 خانوار در خراسان جنوبی در طرح ملی بسیج مقابله با کرونا غربال شدند که معادل 83 درصد کل خانوارهای استان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی امشب با اشاره به آخرین وضعیت میتلایان به کرونا در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: از 920 آزمایش انجام شده برای تشخیص ابتلای ویروس کرونا در استان، تاکنون 628 مورد منفی و 292 مورد مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 242 نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان ها ترخیص شده و 21 نفر در بیمارستان ها بستری هستند که شش مورد بدحال هستند، بیان داشت: همچنین با فوت دو نفر دیگر مجموع متوفیان کرونا در استان به 29 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون 198 هزار و962 خانوار در خراسان جنوبی در طرح ملی بسیج مقابله با کرونا غربال شدند که معادل 83 درصد کل خانوارهای استان می باشد، تبیین کرد: همچنین در سامانه خوداظهاری 68 هزار و 301 نفر پرسشنامه مربوطه را تکمیل کردند.

دهقانی با اشاره به اینکه مردم می توانند به صورت مجازی از طریق سامانه salamat.

gov.

ir و یا به صورت حضوری با مراجعه به مراکز بهداشت در این طرح مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: برای افرادی که امکان ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی را ندارند، مراجعه حضوری به خانه های بهداشت، پایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد خانوارهای خراسان جنوبی غربالگری شدند

83 درصد خانوارهای خراسان جنوبی غربالگری شدند