مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:402020-03-31سياسي

اجازه ندهید تا تروریسم دولتی آمریکا، انسان و انسانیت را بیش از این به سخره بگیرد


180 نفر از مدیران کانون های جنبش استادی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار لغو تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن کامل این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم - دبیرکل محترم سازمان ملل متحد - رییس محترم مجمع عمومی سازمان ملل متحد - رییس محترم شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد سلام علیکم مطلع هستید در شرایطی که جهان در آستانه ی یک فاجعه ی انسانی قرار گرفته و خطر اپیدمی ویروس مرگبار و فراگیر (queid 19) حیات میلیون ها انسان را در معرض تهدید قرار داده-است، حکومت ظالم آمریکا با نقض قوانین مسلم حقوق بین الملل، حقوق بشر، اصول انسانی و اخلاقی، هم چنان بر تحریم یک جانبه و غیرقانونی علیه ملت ایران ادامه داده و بر مقاصد زیاده خواهانه، انحصار طلبانه و سلطه جویانه ی خویش اصرار می ورزد.

شما به خوبی می دانید و پیش تر، ملت ها و دولت های حق جوی عالم می دانند که تحریم های اولیه و ثانویه ی آمریکا در تمامی حوزه ها نقض آشکار قوانین مسلم حقوق بین الملل است.

این تحریم ها به ویژه در حوزه های دارو، غذا، حمل و نقل هوایی، فلزات، صنعت خودرو، بخش ساخت و ساز و عمران، امور مالی و بانکی و نیز عرصه ی دفاعی، اوج ضدانسانی بودن اقدام جنایت کارانه ی این حکومت ظالم علیه ملت های مستقل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهید تا تروریسم دولتی آمریکا، انسان و انسانیت را بیش از این به سخره بگیرد

اجازه ندهید تا تروریسم دولتی آمریکا، انسان و انسانیت را بیش از این به سخره بگیرد