مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 14:202020-03-31حوادث

تردد کامیون ها در محور اصلی و بزرگراه های گلستان ممنوع است


رییس پلیس راه استان گلستان از ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون ها در محورهای اصلی و بزرگراه های استان از امروز (دوشنبه) تا پایان 15 فروردین خبر داد.

- گرگان- رییس پلیس راه استان گلستان از ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون ها در محورهای اصلی و بزرگراه های استان از امروز (دوشنبه) تا پایان 15 فروردین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی عبدی عصر سه شنبه در خصوص ممنوعیت تردد کامیون ها در گلستان اظهارکرد: تردد انواع تریلی و کامیون در محورهای اصلی و بزرگراه های استان از امروز (دوشنبه) تا پایان 15 فروردین ممنوع است.

وی افزود: این طرح با توجه به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در راستای ارتقاء ضریب ایمنی تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از وقوع تصادفات، روانی ترافیک در جاده ها و کنترل دقیق عبور و مرور وسایل نقلیه به اجرا گذاشته خواهد شد.

عبدی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تردد انواع تریلی و کامیون به جز کامیون های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از صبح 12 فروردین تا پایان روز 15 فروردین، از محور گلوگاه به جنگل گلستان و برعکس از ساعت هفت صبح تا 24 همان روز ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راه گلستان در خصوص اعمال ممنوعیت تردد در محورهای استان در روز طبیعت اشاره کرد وگفت: در روز طبیعت با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان و جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کامیون ها در محور اصلی و بزرگراه های گلستان ممنوع است

تردد کامیون ها در محور اصلی و بزرگراه های گلستان ممنوع است