مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-31سياسي

پیام تسلیت رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پی در گذشت امام جمعه چهاربرج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری خطاب به خانواده روحانی مجاهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین  جعفر آذرپندار پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: خانواده مکرم روحانی مجاهد و سرافراز، حجه الاسلام والمسلمین جعفر آذر پندار (رضوان الله تعالی علیه) سلام علیکم و رحمه الله عروج شهادت گونه این روحانی مردمی و انقلابی، که از اولین روزهای شیوع بیماری، در خط مقدم تلاش خالصانه و مجاهدانه برای دفاع از سلامت مردم شریف منطقه، حضوری میدانی، شبانه روزی، اثربخش و پررنگ داشت، آزمونی برای صبر و استقامت اهل بیت مؤمن و متوکل ایشان محسوب میگردد و جلوهای دیگر از مقام تسلیم و رضای بندگانش را به مقربان درگاه حضرتش خواهد نمایاند و اسباب رفعت روحی و معنوی اهل معنا را فراهم خواهد آورد.

حجه الاسلام والمسلمین جعفر آذر پندار (رضوان الله تعالی علیه) که قریب به 8 سال در سنگر  امامت جمعه خوش درخشید، عمر پربرکت خود را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مسیر مستقیم ولایت سپری کرد و علاوه  بر خدمات فراوان به محرومان، در حوزه و دانشگاه منشاء اثر بود.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت به نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، ائمه محترم جمعه استان و مردم قدرشناس منطقه عالم پرور چهاربرج (مرحمت آباد) و طلب صبر و اجر بازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پی در گذشت امام جمعه چهاربرج

پیام تسلیت رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پی در گذشت امام جمعه چهاربرج