مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:302020-03-31بين الملل

حزب الدعوه عراق اجرای قانون ممنوعیت حزب بعث را خواستار شد


حزب الدعوه الاسلامیه عراق در چهلمین سالگرد اقدام جنایتکارانه رژیم معدوم صدام در صدور حکم اعدام اعضای این حزب، اجرای قانون ممنوعیت و جرم شمردن حزب منحل شده بعث در این کشور را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الدعوه الاسلامیه از احزاب شیعی در عراق روز سه شنبه اجرای همه قوانین مربوط به جرم شمردن عضویت در حزب منحل شده بعث در عراق را خواستار شد و تاکید کرد که نباید اجازه ترویج اندیشه های این حزب داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بغداد الیوم، دفتر اطلاع رسانی حزب الدعوه الاسلامیه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: در چنین روزی یعنی 31 مارس 1980 رژیم معدوم صدام قانون اعدام همه اعضا و طرفداران این حزب را صادر کردند، اقدامی تروریستی که در تاریخ سیاسی و حقوقی بی سابقه بود .

این بیانیه افزود: رژیم بعث که قبل از این تاریخ هم هزاران نفر را با اعدام شهید کرده بود از طریق این قانون به دنبال انتقام گیری از فرزندان جنبش اسلامی تحت پوشش قوانینی جعلی و باطل بود و به دنبال تصویب این قانون عراق شمار زیادی به خیل شهدا پیوستند و نامشان در دفتر افتخارات فرزندان این مرز و بوم به ثبت رسید .

در چهلمین سالگرد این جنایت وحشتناک حزب الدعوه الاسلامیه بار دیگر خواستار اجرای قوانینی  برای جرم شمردن حزب بعث و مبارزه با اندیشه های تروریستی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الدعوه عراق اجرای قانون ممنوعیت حزب بعث را خواستار شد

حزب الدعوه عراق اجرای قانون ممنوعیت حزب بعث را خواستار شد