مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:102020-03-31اقتصادي

فعالیت یک هزار و 400 واحد صنفی در جغتای


سرپرست نمایندگی صنعت، معدن و تجارت جغتای از غفلت و نبود فضای رقابتی در بین اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و 400 واحد صنفی در جغتای فعالیت می کنند.

- هادی چوپانی در گفت وگو با خبرنگار فارس درجغتای با اشاره به اینکه صرفاً بقا و تامین هزینه ها هدف واحدهای صنفی این شهرستان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حوزه تجارت و اصناف به آسانی می توان ایجاد اشتغال کرد، متاسفانه در جغتای مغفول مانده و واحدهای صنفی رقابت پذیر نیستند.

سرپرست نمایندگی صنعت، معدن و تجارت جغتای با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه عرضه کالا و محصولات در چند سال گذشته در این شهرستان، تصریح کرد: در بازار محلی جغتای که در روزهای چهارشنبه است، متاسفانه صرفاً محصولات محلی و میوه عرضه می شود، در حالی که اصناف جغتای می توانند برای فروش محصولات و کالاهای خود  در بازار محلی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه چنین وضعیتی شایسته جغتای نیست، اضافه کرد: بیشتر شهروندان جغتایی به دلیل نبود اجناس مطلوب، متنوع و ایده آل برای تامین کالای مورد نیاز خود به شهرستان های مجاور مراجعه می کنند که امیدوارم اصناف جغتای با ایجاد رقابت صحیح و سالم مانع خروج سرمایه و نقدینگی از این شهرستان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت یک هزار و 400 واحد صنفی در جغتای

فعالیت یک هزار و 400 واحد صنفی در جغتای