مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:052020-03-31اقتصادي

خانه های خالی وارد بازار اجاره می شوند؟


در شرایطی که هنوز سامانه املاک و اسکان با توجه به عدم اتصال به دستگاه های مرتبط، فعالیت خود را آغاز نکرده، معاون وزیر راه و شهرسازی از هدایت خانه های خالی به بازار اجاره در صورت راه اندازی این سامانه خبر داده است.

- در شرایطی که هنوز سامانه املاک و اسکان با توجه به عدم اتصال به دستگاه های مرتبط، فعالیت خود را آغاز نکرده، معاون وزیر راه و شهرسازی از هدایت خانه های خالی به بازار اجاره در صورت راه اندازی این سامانه خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جدا از لایحه مالیات بر عایدی املاک که هنوز از دولت به مجلس نرفته، سامانه املاک و اسکان نیز با وجود رونمایی در بهمن ماه سال گذشته، تاکنون به دلیل عدم اتصال به دستگاه های مرتبط مثل سازمان امور مالیاتی و شهرداری ها، راه اندازی نشده است.

با این وجود محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی نظام قریب الوقوع اجاره داری خبر داده و گفته است: یکی از اهداف راه اندازی سامانه املاک و اسکان و تلاش برای تکمیل اطلاعات آن توسط سازمان ها و دستگاه های مختلف، شناسایی خانه های خالی و هدایت آن ها به بازار اجاره است.

وی درباره ساماندهی بازار اجاره بها و سیاست گذاری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، ضمن تاکید بر اینکه بازار اجاره همواره توسط بخش خصوصی ساماندهی می شود، گفت: پیش تر نهاد اجاره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های خالی وارد بازار اجاره می شوند؟

خانه های خالی وارد بازار اجاره می شوند؟