مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-31سياسي

وقتی دوتار، همدم روزهای خانه نشینی می شود


یکی از پیشکسوتان موسیقی محلی کاشمر گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب شده بسیاری از شهروندان در خانه بمانند به تبع من نیز در ایام تعطیلات نوروز با دوتارم بیشتر این روزها انس گرفته ام و با آن روزهایم را سپری کردم.

- ایسنا/خراسان رضوی یکی از پیشکسوتان موسیقی محلی کاشمر گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب شده بسیاری از شهروندان در خانه بمانند به تبع من نیز در ایام تعطیلات نوروز با دوتارم بیشتر این روزها انس گرفته ام و با آن روزهایم را سپری کردم.

حسن عابدینی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: برای آمورش این هنر ارزشمند به جوانان، آموزشگاه موسیقی فولکلور را در منطقه راه‎اندازی کردم اما به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آموزشگاه تعطیل شده است.

وی ادامه داد: فرزندانم نیز نوازنده هستند، پنج فرزندم که ازدواج کرده اند و یک فرزند دیگر نیز که در خانه دارم همه در حوزه موسیقی دستی بر ساز دارند، قبل از این اتفاقات در ایام هفته دور هم جمع می شدیم و ساز می زدیم و آواز می خواندیم اما در روزهای نوروز به دلیل شیوع ویروس کرونا این جمع شدن انکان نداشت و برای دل خودم و همسرم دوتار می‎زدم و می‎خواندم.

این پیشکسوت موسیقی محلی مطرح کرد: با توجه به خانه نشینی مردم، با یکی از هنرمندان سعی کردیم در فضای مجازی آهنگ های قدیمی و چهاربیتی خوانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دوتار، همدم روزهای خانه نشینی می شود

وقتی دوتار، همدم روزهای خانه نشینی می شود