مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:002020-03-31دانش

نگاهداری: دستورالعمل حمایت از اختراعات دانشگاه آزاد بروزرسانی شد


بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: متاسفانه مدتی بود که امور مرتبط به اختراعات از جمله حمایت از اختراعات پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری با .

- رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: دستورالعمل حمایت از اختراعات دانشگاه به منظور حفظ حقوق معنوی و علمی مخترعان در برخورداری از مزایای اختراعات بروزرسانی شده است.

بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: متاسفانه مدتی بود که امور مرتبط به اختراعات از جمله حمایت از اختراعات پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری با اداره ثبت اختراعات به منظور داوری اختراعات داخل و خارج دانشگاه بلاتکلیف مانده بود.

نگاهداری ادامه داد: خوشبختانه با ساماندهی پرونده های گذشته و برقراری ارتباط با اداره ثبت اختراعات کشور اکنون امور مربوط به اختراعات در پژوهشگاه در حال انجام است.

وی توضیح داد: همچنین دستورالعمل حمایت از اختراعات دانشگاه به منظور حفظ حقوق معنوی و علمی مخترعان دانشگاه در برخورداری از مزایای اختراعات خود و حمایت از این آثار، بروزرسانی شده است و بزودی ابلاغ خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: دستورالعمل حمایت از اختراعات دانشگاه آزاد بروزرسانی شد

نگاهداری: دستورالعمل حمایت از اختراعات دانشگاه آزاد بروزرسانی شد