مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-31بين الملل

استراتژی خطرناک ترامپ برای استفاده از کرونا در انتخابات ریاست جمهوری


ترامپ تصمیم گرفته به جای مقابله با شیوع کرونا، با برگه آن، بازی سیاسی به نفع خود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کند؛ بازی که به کشتار هزاران آمریکایی می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: استراتژی انتخاب مجدد دونالد ترامپ ( در انتخابات ریاست جمهوری 2020) در این هفته دو مسیر بالقوه داشت.

اولین مسیر موجب حفظ میلیون ها شغل می شد، ترامپ را برای بسیاری از افراد به قهرمان پوپولیست تبدیل می کرد و شاید از رکود دیگری جلوگیری می کرد.

راه دوم هرج و مرج به راه می انداخت، شکاف حزبی را تشدید می کرد، همه تقصیرها در شیوع کرونا ویروس را به گردن رسانه ها، چین و کاخ سفیدِ اوباما می انداخت و دعا می کرد که تا حدی باشد که بتواند ناخوشایندی تدارکات فاجعه آمیز دولت او برای ماقبل با کرونا را لاپوشانی کند.

شواهد نشان می دهد که او در این لحظه تعیین کننده، راه دوم را انتخاب کرده است.

در حال حاضر ما هرج و مرج را می بینیم.

هفته گذشته، بیش از سه میلیون آمریکایی تقاضای دریافت مزایای بیکاری کردند، بخشی از آن به دلیل واکنش نامناسب دولت به شیوع کرونا بود.

می توانست اینگونه نباشد.

ترامپ می توانست بر کنگره فشار بیاورد تا به رهبران اروپایی - از جمله دولت انگلیس تحت رهبری حزب محافظه کار - بپیوندد و اقتصاد را نجات دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی خطرناک ترامپ برای استفاده از کرونا در انتخابات ریاست جمهوری

استراتژی خطرناک ترامپ برای استفاده از کرونا در انتخابات ریاست جمهوری