مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-31سياسي

هلال احمر زنجان ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی رابرگزار می کند


معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، فاطمه جمشیدی اظهار کرد: معاونت جوانان هلال احمر به منظور ایفای بخشی از مسؤولیت بشردوستانه خود و نهادینه سازی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر طرح ملی خدمات بشردوستانه را در فضای مجازی را به صورت غیر حضوری اجرا می کند.

وی از برگزاری ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی توسط هلال احمر خبر داد و افزود: این جشنواره به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب، تبادل تجربیات و رفتارهای بشردوستانه خانواده ها و اقدامات ابتکاری هموطنان در دوره گذر از ویروس کرونا برگزار می شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جشنواره با رویکرد افزایش سازگاری و بهبود شرایط خانواده، همنوعان و ترویج فرهنگ همیاری، همدلی و همدردی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کووید 19 برگزار می شود.

جمشیدی موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی را، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به مردم در پایگاه های اطلاع رسانی، تب سنجی، غربالگری، مشاوره، توزیع اقلام بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی رابرگزار می کند

هلال احمر زنجان ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی رابرگزار می کند