مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-31بين الملل

ساوث چاینا مورنینگ پست: به تحریم های ایران در دوران کرونا خاتمه دهید


یک روزنامه معتبر هنگ کنگ در گزارشی تأکید کرد، زمان آن رسیده که جهان همچون چین خواستار لغو اقدامات غیرانسانی و توهین آمیز آمریکا علیه ایران در شرایط فعلی شیوع کرونا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست هنگ کنگ در گزارشی بر لزوم لغو تحریم های یکجانبه ایالات متحده آمریکا علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

در این گزارش آمده است که جهان باید در کمک به ایران و محکوم کردن ایالات متحده آمریکا برای اقدامات غیرانسانی و توهین آمیز خط مشی چین را دنبال کند.

این روزنامه انگلیسی زبان در ادامه گزارش خود نوشت، رسانه های جهان بر شیوع ویروس کووید-19 در جهان غرب متمرکز شده اند اما در حالیکه این کشورها با سختی ها و مشکلات بی شماری در مواجهه با کرونا روبرو هستند اما به نسبت غنی و ثروتمند هستند و تجربیات آنها با مشکلات حقیقی که کرونا به مردم ایران تحمیل کرده، قابل قیاس نیست.

بنا بر این گزارش، رسانه های غربی در گزارش های خود بر ناتوانی مقام های ایرانی در رویارویی با ویروس کرونا اصرار می ورزند و به ندرت پوشش خبری خود را به رنج مردم ایران در شرایط فعلی شیوع کرونا اختصاص می دهند.

این روزنامه سپس ادامه داد، نوع پوشش رسانه های غربی از شیوع ویروس کرونا در ایران به گونه ای بوده است که موجب شده است آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوث چاینا مورنینگ پست: به تحریم های ایران در دوران کرونا خاتمه دهید

ساوث چاینا مورنینگ پست: به تحریم های ایران در دوران کرونا خاتمه دهید