مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-31اجتماعي

تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است


سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان ها در روز 13به در مسدود است و پذیرای مردم نخواهد بود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در تمام شهرستان ها در روز 13به در مسدود است و پذیرای مردم نخواهد بود.

مجید صفایی افزود: همه مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا از زمان شیوع این بیماری تاکنون تعطیل است و هیچ نوع پذیرایی از گردشگران در روز سیزدهم فروردین و تا زمان مهار کامل ویروس کرونا انجام نخواهد شد.

وی اظهارکرد: همه برنامه های نوروزی کهگیلویه و بویراحمدکه پیش از این در ستاد خدمات سفرنوروزی پیش بینی شده بود پس از مهار ویروس کرونا انجام خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان دارای 2 منطقه سردسیری و گرمسیری و اقلیم چهار فصل است که از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در جنوب کشور است.

صفایی تصریح کرد: شهرستان های بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری قرار گرفته اند و شهرستان های گچساران، باشت، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمیی هم در منطقه گرمسیری واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است

تفرج گاه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزده به در مسدود است