مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-31اقتصادي

بخشش اجاره بهای 500 واحد تجاری و مسکونی به دنبال شیوع کرونا


مسئول کمیته معیشتی و اقتصادی قرارگاه مدافعان سلامت لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: تاکنون اجاره بهای بیش از 500 واحد تجاری و مسکونی برای کمک به افراد بخشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد لک امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تمامی شهرستان ها پویشی با نام هواتو دارم به منظور بخشش اجاره بها راه اندازی شد و تاکنون استقبال خوبی از این پویش از سوی صاحبان واحدهای مسکونی و املاک شده است.

وی، خاطرنشان کرد: تاکنون اجاره بهای بیش از 500 واحد تجاری و مسکونی در سراسر استان از سوی صاحبان آن ها به مستأجران بخشیده شده، ضمن اینکه روند بخشش در ماه فروردین نیز همچنان ادامه دارد.

مسئول کمیته معیشتی و اقتصادی قرارگاه مدافعان سلامت لرستان، از جمع آوری کمک های مردمی و خیرین برای افرادی که قادر به پرداخت اجاره بها نیستند، خبر و ادامه داد: برخی صاحبان املاک و واحدهای مسکونی به دلیل فشارهای اقتصادی قادر به بخشش اجاره بهای خود نیستند، از این رو برای تأمین هزینه ها مبالغی را از سوی خیرین و کمک های مردمی جمع آوری و تحویل آن ها داده می شود.

لک، بیان داشت: طی روزهای اخیر همچنین بین خانواده های مستحق و کرونایی استان بسته های حمایتی و بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش اجاره بهای 500 واحد تجاری و مسکونی به دنبال شیوع کرونا

بخشش اجاره بهای 500 واحد تجاری و مسکونی به دنبال شیوع کرونا