مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-31اقتصادي

طبیعت میزبان طبیعت گردان نیست


امسال برخلاف سالهای گذشته طبیعت هیچ میلی برای میزبانی از طبیعت گردان ندارد و مردم را به در خانه ماندن تشویق می کند تا اینبار با در خانه ماندن حافظ جان آنها باشد.

- ایسنا/همدان امسال برخلاف سالهای گذشته طبیعت هیچ میلی برای میزبانی از طبیعت گردان ندارد و مردم را به در خانه ماندن تشویق می کند تا اینبار با در خانه ماندن حافظ جان آنها باشد.

همه چیز مهیاست تا با خروج و تجمعی هرچند کوچک و محدود خود را میزبان کروناویروس کرده و با دست و پنجه نرم کردن با این ویروس زیباترین روزهای زیبای بهار خود را خراب کنیم.

ویروسی که بیش از 40 روز است که در تمام جهان جا خوش کرده و روزانه جان بسیاری از مردم مظلوم را در جهان می گیرد.

یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به همراه دارد، آری با خروج هر شخص از منزل و قرارگرفتن در معرض ویروس چیزی به جز پشیمانی به بار نمی آورد پس چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.

هرساله 12 فروردین که می شود مردم خود را آماده می کنند تا در روز طبیعت حسن ختامی برای تعطیلات نورورز داشته و انرژی لازم را برای آغاز کار در سال جدید از طبیعت دریافت کنند اما امسال که تعطیلات نوروز همه در منازل سپری شد و فعلا هم آغاز کاری برای بسیاری از مشاغل نیست، پس بهتر است این الهام از طبیعت بماند برای روزی که کشور از آلودگی کرونا پاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت میزبان طبیعت گردان نیست

طبیعت میزبان طبیعت گردان نیست