مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-31سياسي

تکذیب چند خبر کرونایی منتشر شده در فضای مجازی


یک منبع آگاه با تکذیب تعدادی از اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره بیماری ویروس کرونا، گزارش روزانه مرکز مقابله با شایعات سایبری را بیان کرد.

- یک منبع آگاه با تکذیب تعدادی از اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره بیماری ویروس کرونا، گزارش روزانه مرکز مقابله با شایعات سایبری را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع آگاه با اشاره انتشار دو ویدئو طی 24 ساعت گذشته در کانال های تلگرامی وابسته به منافقین و طرح ادعای فروش اقلام بهداشتی مقابله با کرونا همچون ماسک و الکل و مایع ضدعفونی کننده توسط بسیج با قیمت بالا و دوبرابر قیمت داروخانه ها، گفت: با بررسی های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص گردید این ادعا کذب بوده و در هیچ یک از این ویدئوها، نشانه ای از خرید و فروش این اقلام نیست و تنها ایستگاه های جهادی توزیع عمومی ماسک و مواد ضدعفونی کننده نمایش داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیروز بعضی حساب های کاربری توییتری و کانال های خبری داخل کشور، شایعه اعلام تعطیلی مدارس تا اردیبهشت ماه را منتشر کردند که با بررسی های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد این شایعه کذب بوده و با استناد به یک گزارش خبری در خبرگزاری ایرنا درباره پیشنهاد برخی تشکل های غیردولتی به رییس جمهور برای تعطیلی مدارس و همچنین خبر سایت روزانه همش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب چند خبر کرونایی منتشر شده در فضای مجازی

تکذیب چند خبر کرونایی منتشر شده در فضای مجازی