مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:202020-03-31حوادث

برخورد قاطع پلیس با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی در دماوند


فرمانده انتظامی دماوند از برخورد قاطع پلیس با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین فاضلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع پلیس با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی در دماوند خبر داد و اظهار داشت: پلیس با افراد متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی که برای جان خود و دیگران ارزشی قائل نیستند، مماشات نکرده و در اجرای قانون، قاطع و سخت گیرانه برخورد خواهد کرد.

فاضلی افزود: بر اساس قانون، هر فردی که نسبت به مأموران پلیس در حین انجام وظیفه، تعدی و تعرض کند، علاوه بر اعمال مجازات های سنگین مربوط به نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی برابر با ماده 607 قانون مجازات اسلامی، مورد تعقیب کیفری قرار می گیرد و مرجع قضایی با آن شدیداً برخورد می کند.

وی گفت: گفت: از ورود خودروها و افراد غیربومی به استان که قصد مسافرت، خرید، سیاحت و گردشگری را دارند با قاطعیت جلوگیری شده و این افراد برگردانده خواهند شد.

فرمانده انتظامی دماوند عنوان داشت: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را قطع و ابتلاء را به حداقل برساند و اجرای موفق این طرح مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است و در این راستا همگان باید مشارکت فعالانه ای باید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی در دماوند

برخورد قاطع پلیس با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی در دماوند