مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-31سياسي

شیوع کرونا در استان کرمان وضعیت ثابتی دارد


هم اکنون در استان کرمان با توجه به مبتلایان به ویروس کرونا، در شرایط ثبات هستیم و وضعیت شیوع این بیماری به طور متوسط در استان کرمان ثابت بوده که امیدواریم این روند در آینده نزدیک روند کاهشی پیدا کند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: هم اکنون در استان کرمان با توجه به مبتلایان به ویروس کرونا، در شرایط ثبات هستیم و وضعیت شیوع این بیماری به طور متوسط در استان کرمان ثابت بوده که امیدواریم این روند در آینده نزدیک روند کاهشی پیدا کند.

دکتر محمدجواد فدایی عصر امروز سه شنبه 12 فروردین ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه برگزاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس به ریاست رییس جمهور و با حضور اعضا و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

وی درباره مصوبات ستاد ملی اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد که اگر کسی مبتلا به این بیماری شده و از این موضوع آگاه باشد، باید باید حتما خودش را از جامعه جدا و قرنطینه کند که در این راستا می تواند به بیمارستان ها مراجعه و یا در منزل خودش را قزنطینه خانگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در استان کرمان وضعیت ثابتی دارد

شیوع کرونا در استان کرمان وضعیت ثابتی دارد