مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-31سياسي

روایتی از مادر و پدر بسیجی با نوزاد چهار ماهه در جبهه سلامت


مهنای چهارماهه از مادری بسیجی متولد شده که از همین الان جهادگر بودن را با توجه به اینکه مادرش در جبهه سلامت جهاد می کند او نیز با دوری از مادر آن را تجربه می کند و پدرش نیز مشغول ضد عفونی معابر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سپاه در رفسنجان چهار کارگاه تولید ماسک راه اندازی کرده و بسیجیان در آن مشغول دوخت ماسک برای رفع نیاز بهداشتی جامعه هستند و در خط مقدم مبارزه با کرونا جهادگونه کار می کنند.

یکی از این کارگاه ها در روستای کبوترخان دایر شده که در آن مادری جوان پشت یکی از چرخ های خیاطی نشسته و در کنار دوخت ماسک، دقایقی کارگاه را ترک می کند و دوباره برمی گردد.

موضوع را که جویا شدیم متوجه شدیم او کودکی شیرخوار دارد که برای دادن شیر به او چند دقیقه ای چرخش را خاموش می کند و به جهادی دیگر در جبهه خانواده می پردازد.

وی کودک چهارماهه خود به نام مهنا را به خواهر 10 ساله اش می سپارد و روزی هشت ساعت در کارگاه مشغول خدمت و جهاد است و فقط برای شیردادن به مهنا کارگاه را ترک می کند.

 همسر این خواهر بسیجی که 12 سال عضو فعال بسیج پایگاه است هم این روزها در کنار دیگر برادران بسیجی مشغول ضدعفونی کردن معابر هستند، در کمال تواضع عنوان می کند که ما برای رضای خدا و خدمت به نظام کار می کنیم و تمایل نداریم نام مان برده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مادر و پدر بسیجی با نوزاد چهار ماهه در جبهه سلامت

روایتی از مادر و پدر بسیجی با نوزاد چهار ماهه در جبهه سلامت