مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-31پزشكي

سنگربانان نماز جمعه در سنگر مقابله با کرونا/ حکایت ائمه جمعه جهادی


بیش از یک ماه است که مهمان ناخوانده ای به نام کروناویروس کشورمان را درگیر خود کرده و شیوع این ویروس منحوس با سیر صعودی خود در استان تهران و سایر نقاط کشور، موجی از نگرانی را در جامعه ایجاد کرده و شرایط زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

امروز با یک بیماری واگیردار مواجه هستیم که با شیوع پرسرعت در جامعه، سلامت مردم را تهدید کرده و باعث مبتلا شدن و جان باختن تعدادی از هموطنان مان شده؛ همچنین بسیاری از فعالیت های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی را به تعطیلی کشانده است.

گرچه روز های سختی را تجربه می کنیم اما مردم ایران مشکلات، بحران ها و روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشته اند و شرایطی مانند تحریم های ظالمانه دشمن، دوران جنگ تحمیلی و انواع بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه، مردم ایران را صبور، مقاوم، تلاشگر و آبدیده کرده است و می توانیم امیدوار باشیم که با همت و همراهی مردم و مسؤولان از این بحران نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

در روزهایی که بی شباهت به دوران جنگ تحمیلی نیست، هر یک از نهادها، مسؤولان و مردم با توجه به مأموریت و وظایف خود در جامعه برای مقابله با ویروس کووید19 تلاش کرده اند تا وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند تا در کنار مشکلات و خساراتی که این بیماری به همراه داشته، زیبایی هایی از نوع دوستی، وحدت و مودت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگربانان نماز جمعه در سنگر مقابله با کرونا/ حکایت ائمه جمعه جهادی

سنگربانان نماز جمعه در سنگر مقابله با کرونا/ حکایت ائمه جمعه جهادی