مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-31سياسي

پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی درگذشت حجت الاسلام رضایی


رییس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی و مسئولان سپاه کربلا با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت حجت الاسلام رضایی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران در پیامی آورده است: ارتحال جانسوز روحانی عالی قدر حضرت حجت الاسلام سیدعبدالعلی رضایی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران مایه تأثر و تالم خاطر شد.

این روحانی و عالم دینی سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت تعالیم دینی کارکنان ناجا صرف کرد و منشأ خدمات زیادی بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره ای پربار برای اوخواهد بود.

اینجانب رحلت این روحانی وارسته، فرهیخته و گرانقدر را به محضرحضرت حجت الاسلام ادیانی نماینده معظم ولی فقیه ورییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، کارکنان خدوم نیروی انتظامی، خاصه خانواده مکرم و معزز آن مرحوم و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و آرامش ابدی مسئلت می نمایم.

همچنین حجت الاسلام یداله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا و سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا نیز با صدور پیام هایی ارتحال روحانی مجاهد حضرت حجت الاسلام حاج سید عبدالعلی رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی درگذشت حجت الاسلام رضایی

پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی درگذشت حجت الاسلام رضایی