مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-31اقتصادي

توزیع بسته های بهداشتی در مناطق حاشیه ای و محروم کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع پک های بهداشتی در مناطق حاشیه ای و محروم در این استان خبر داد.

- فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از 13 اسفندماه تا 10 فروردین ماه امسال طرح غربالگری و تب سنجی که مصوب ستاد کرونای استانی بود انجام شده است.

وی افزود: طرح تب سنجی در 35 پایگاه سطح استان اجرا شد و 303 هزار و 767 خودرو تحت غربالگری قرار گرفتند و نیز افراد غربالگری شده 887 هزار و 213 نفر بوده است که از این تعداد 294 نفر تب دار و مشکوک بودند و به مراکز درمانی ارجاع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به صورت نفر در روز 3 هزار و 49 نفر و 518 خودروی امدادی مورد استفاده قرار گرفته است.

توزیع بیش از 430 هزار ماسک این مسئول بیان داشت: بیش از 430 هزار ماسک بین نهادی انتظامی، نظامی، دانشگاه های علوم پزشکی، مطب ها، مراکز درمانی و نهادهای دولتی، خصوصی، بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری به صورت رایگان توزیع شد که نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع بیماری در سطح استان داشته است.

معتمدی بیان داشت: طرح دیگری که در هفته آینده آغاز می شود، توزیع پک های بهداشتی است که در حاشیه و مناطق محروم استان توزیع می شود و این پک ها شامل ژل و دستکش و ماسک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های بهداشتی در مناطق حاشیه ای و محروم کرمانشاه

توزیع بسته های بهداشتی در مناطق حاشیه ای و محروم کرمانشاه