مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:202020-03-31سياسي

تدفین شهید مدافع سلامت یزد بدون تشییع در گلزار شهدای یزد


جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت تجلیل از مدافعین سلامت، گفت: پیکر شهید مدافع سلامت یزد بدون تشییع رسمی در گلزار شهدای یزد به خاک سپرده می شود.

- ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت تجلیل از مدافعین سلامت، گفت: پیکر شهید مدافع سلامت یزد بدون تشییع رسمی در گلزار شهدای یزد به خاک سپرده می شود.

سرهنگ حسین زارع کمالی امروز سه شنبه دوازدهم فروردین ماه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع سلامت محمود شمس الدینی که با حضور مدیرکل بنیاد شهید یزد و معاونین ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد، اظهار کرد: مدافعین سلامت نماد بارز ایثار و رهروان واقعی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخورداری از روحیه جهادی ایران اسلامی را از دیگر کشورهای درگیر با بحث شیوع کرونا متمایز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت: شیوع کرونا در عین تلخی ها متعدد، یک سری برکات نیز برای نظام اسلامی ایران داشته، که از جمله آنها همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان است.

زارع کمالی شهادت را مرام و رسم مردان خدا دانست و بیان کرد: برادر شمس الدینی یکی پاسداران و بسیجیان مخلص سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدفین شهید مدافع سلامت یزد بدون تشییع در گلزار شهدای یزد

تدفین شهید مدافع سلامت یزد بدون تشییع در گلزار شهدای یزد