مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-31اجتماعي

منع تردد در روز طبیعت به پارک ها و حاشیه شهرها در شرق استان تهران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به پارک ها، بوستان ها ، تفریحگاهها، مراکز تفریحی ممنوع بوده است.

- ایسنا/تهران رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به پارک ها، بوستان ها ، تفریحگاهها، مراکز تفریحی ممنوع بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ علی سلیمانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران پیش از ظهر سه شنبه طی سخنانی بیان کرد: در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) با عنایت به تعطیلی پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی، استخرها، صنوف غیر ضروری و .

که محل تجمع افراد هستند تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به این مراکز ممنوع بوده و پلیس راهور با همکاری شهرداری ها اقدام به بستن مسیرهای این مراکز نموده و با رانندگان متخلف برخورد قانونی می نماید.

وی ادامه داد: برابر با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در سراسر ایران اسلامی با هدف کنترل تردد و در نهایت قطع زنجیره این بیماری وسایل نقلیه ای که مالکین آنها در شرق استان تهران ساکن هستند یا مقیم استان هستند به خارج از استان تهران جلوگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد در روز طبیعت به پارک ها و حاشیه شهرها در شرق استان تهران

منع تردد در روز طبیعت به پارک ها و حاشیه شهرها در شرق استان تهران