مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-31اجتماعي

اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه های گردشگری کرمانشاه


معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود افراد به محوطه های گردشگری استان طی روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود افراد به محوطه های گردشگری استان طی روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین خبرداد.

منصور مرادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تعطیلی تمام اماکن تاریخی و محوطه های گردشگری کرمانشاه از اسفندماه، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور جلوگیری از انتقال و گسترش این بیماری بین مردم استان اقدام به تعطیلی تمام اماکن و محوطه های تاریخی کردیم.

وی تصریح کرد: طی تعطیلات نوروز امسال این اماکن کاملا بسته بودند و اجازه ورود هیچ گردشگری را به آنها ندادیم.

معاون توسعه اداره کل میراث فرهنگی استان بااشاره به در پیش بودن روز طبیعت هم گفت: در این راستا طبق دستورالعملی که از ستاد مقابله با کرونا استان دریافت کرده ایم، تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود افراد به این محوطه ها اندیشیده ایم.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این تدابیر، علاوه بر بکارگیری همه عوامل یگان ویژه حفاظت، از نیروهای شاغل در اداره کل هم استفاده خواهیم کرد تا مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه های گردشگری کرمانشاه

اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه های گردشگری کرمانشاه