مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-31پزشكي

حفظ فاصله اجتماعی از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا پیشگیری می کند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا ویروس را در استان با رعایت و حفظ فاصله اجتماعی قابل دستیابی بیان کرد.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا ویروس را در استان با رعایت و حفظ فاصله اجتماعی قابل دستیابی بیان کرد.

هومن قصری، در گفت وگو با ایسنا، ضمن تقدیر از پرسنل و کادر بهداشتی درمانی خط مقدم نبرد با کرونا ویروس، اظهار کرد: با گذشت بیش از یک ماه از شیوع کرونا ویروس در استان، تمامی همکاران ما شجاعانه و عاشقانه در حال نبرد بی امان با این ویروس هستند.

وی کرونا را یک ویروس ناشناخته توصیف کرد و افزود: اطلاعات و داده های زیادی در باره این ویروس در دسترس نبوده و بر اساس گزارشات در کشور چین به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شدت بیماری را متأثر از ژنتیک و منطقه جغرافیایی در کشورها بیان کرد و گفت: میزان کشندگی ویروس کرونا در مقایسه با بیماری آنفلوآنزا پایین تر اما میزان سرایت پذیری آن به مراتب بالاتر است.

قصری به قرار داشتن کشور در مرحله پیک شیوع بیماری اشاره و ذکر کرد: با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته، استان کردستان هنوز به مرحله پیک بیماری نرسیده است و در صورت رعایت اصول پیشگیرانه، قرنطینه خانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ فاصله اجتماعی از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا پیشگیری می کند

حفظ فاصله اجتماعی از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا پیشگیری می کند