مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-31فرهنگي

اکران فیلم های مهم سونی یک سال به تعویق افتاد


کمپانی سونی اعلام کرد تاریخ اکران فیلم های مهم و پرهزینه خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده میلادی موکول کرد.

- کمپانی سونی اعلام کرد تاریخ اکران فیلم های مهم و پرهزینه خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده میلادی موکول کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، اکران فیلم علمی ـ تخیلی و کمدی شکارچیان روح: افترلایف به کارگردانی جیسون رایتمن به جای تاریخ 10 جولای 2020 در 5 مارس 2021 آغاز می شود و فیلم ابرقهرمانی ماربیوس ساخته دنیل اسپینوزا هم که پیش از این قرار بود از 31 جولای امسال به روی پرده برود از 19 مارس 2012 روانه سینماها خواهد شد.

تقریبا اکران تمامی فیلم های مهم سونی به سال آینده منتقل شده است؛ به غیر از فیلم پدری که تاریخ آن از 15 ژانویه 2012 به 23 اکتبر امسال تغییر پیدا کرده و درام جنگی جهانی دوم سگ تازی نیز از برنامه اکران در ژوئن امسال حذف شده و تاریخ جدیدی برای آن اعلام نشده است.

تغییر گسترده تاریخ اکران فیلم های سونی حاکی از آن است که استودیوهای فیلمسازی در آمریکا انتظار ندارند سینماهای این کشور حداقل تا اواسط تابستان دوباره درهای خود را به روی مخاطبان باز کنند.

برادران وارنر نیز اخیرا اعلام کردند فیلم زن شگفت انگیز 1984 را به جای 5 ژوئن امسال، از 14 آگوست رونمایی می کنند و این کمپانی همچنین تاریخ اکران فیلم های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های مهم سونی یک سال به تعویق افتاد

اکران فیلم های مهم سونی یک سال به تعویق افتاد