مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-31اجتماعي

در روز طبیعت از سفرهای شهری و برون شهری بپرهیزید/ حضور پلیس در اماکن تفریحی


فرماندار شهرکرد با بیان اینکه تمامی پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها تعطیل است، گفت: از مردم خواهشمندیم در روز طبیعت از هرگونه سفر شهری و برون شهری پرهیز کنند.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه در طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها تعطیل است، گفت: از مردم خواهشمندیم در روز طبیعت از هرگونه سفر شهری و برون شهری پرهیز کنند و در خانه بمانند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید به صورت میدانی از اماکن تفریحی شهرها بازدید و کنترل کنند، افزود: همچنین دهیاران در سطح روستاها و محیط پیرامونی کنترل داشته باشند تا هیچ تفریحگاه و تفرجگاهی که کاربرد تفریحی دارد ارائه خدمات نداشته باشد.

فرماندار شهرکرد اضافه کرد: آب آشامیدنی، خدمات سرویس بهداشتی در این اماکن تعطیل است.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، اضافه کرد: نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سازمان های مردم نهاد در پارک ها حضور دارند و اجازه توقف به هیچ فردی داده نمی شود.

ارژنگ با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی با هرگونه تخلفی برخورد می کند، ادامه داد: محدودیت خروج از غرب شهرستان شهرکرد به سمت سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز طبیعت از سفرهای شهری و برون شهری بپرهیزید/ حضور پلیس در اماکن تفریحی

در روز طبیعت از سفرهای شهری و برون شهری بپرهیزید/ حضور پلیس در اماکن تفریحی