مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:402020-03-31ورزشي

تعویق المپیک شرایط را برای کشورها یکسان کرد/ برنامه قرنطینه المپین ها اجرا نمی شود


سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک با تاکید بر اینکه تعویق این بازی ها تاثیری در سهمیه های کسب شده ندارد، گفت: برنامه مربوط به قرنطینه المپین ها برای تمرین فعلا اجرا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این زمینه گفت: با تعویق بازی های المپیک، حالا شرایط یکسان و مشابه برای تمام کشورها و ورزشکاران شان ایجاد شده است اگرچه بازهم کرونا و موقعیت این ویروس در اجرای برنامه و اتخاذ تصمیمات تعیین کنده است.

وی ادامه داد: با اعلام کمیته بین المللی المپیک در مورد سهمیه های باقی مانده برای المپیک توکیو که رقابت های گزینشی برای آنها به خاطر کرونا لغو شد و هنوز برگزار نشده است، باید فدراسیون های بین المللی تصمیم گیری لازم را داشته باشند اما به خاطر ادامه بحران کرونا هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

سجادی تصریح کرد: نه اینکه فدراسیون های جهانی یا IOC هنوز به جمع بندی در این زمینه نرسیده باشند، موضوع اینجاست که به خاطر کرونا همچنان ورزش جهان در حالت رکود و تعطیلی تقریبی به سر می برد و مشخص نیست وضعیت مسابقات در آینده چگونه خواهد شد.

مشاور رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که برنامه های مربوط به کاروان ورزش ایران با توجه به شیوع کرونا و تعویق یک ساله المپیک چگونه ادامه پیدا خواهد کرد؟ ، گفت: قاعدتا توقفی نداریم، آنجا که لازم باشد کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق المپیک شرایط را برای کشورها یکسان کرد/ برنامه قرنطینه المپین ها اجرا نمی شود

تعویق المپیک شرایط را برای کشورها یکسان کرد/ برنامه قرنطینه المپین ها اجرا نمی شود