مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-31ورزشي

بررسی حقوقی قرارداد بازیکنان در دوران کرونا/ تکلیف چه می شود؟


تعطیلی مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال باشگاه ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است که مهمترین آن عمل کردن به تعهدات مالی شان در قبال ورزشکاران و افرادی است که تحت قرارداد آن باشگاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در یادداشتی برای گروه ورزشی مهر نوشت: بسیاری از حقوق دانان این روزها با این سوال مواجه می شوند که قراردادهای کاری داخلی و بین المللی با شرایط فعلی چه سرنوشتی پیدا می کنند؟ این سوال در خصوص قراردادهای ورزشی هم مطرح شده است.

بسیاری تلاش کرده اند مشکل فعلی را با قاعده فورس ماژور توجیه کنند.

شاید این موضوع در ابتدای همه گیری ویروس کرونا امری منطقی به نظر می رسید اما با طولانی شدن بحران، به نظر می رسد هر روز از کارایی این قاعده خصوصا در موضوع ورزش کاسته می شود.

حالا این سوال مطرح است که مثلا در ورزش آیا می توان از باشگاهها انتظار داشت که با وجود آنکه بخش بزرگی از درآمدهای خود را از دست داده اند، به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی بصورت کامل عمل کنند؟! طبیعی است که اگر جواب مثبت باشد با باشگاههایی ورشکسته مواجه خواهیم شد که عملا خسارت این موضوع به چشم طرف های مقابل در سالهای آتی هم خواهد رفت و نهایتا این ورزش حرفه ای است که از این موضوع آسیب خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی حقوقی قرارداد بازیکنان در دوران کرونا/ تکلیف چه می شود؟

بررسی حقوقی قرارداد بازیکنان در دوران کرونا/ تکلیف چه می شود؟