مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-31اقتصادي

کرمانشاه با 15 هزار میلیارد تومان سرمایه دامی قطب دامپروری کشور است


مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 15 هزار میلیارد تومان سرمایه دامی در این استان، گفت: سال گذشته حدود 323 هزار راس گوسفند و بز و یک هزار و 600 راس گاو به استان های مصرف کننده، - امید حاجی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اداره کل دامپزشکی را جزء دستگاه های خدمات رسان دانست که در این ایام (شیوع ویروس کرونا) فعال است و اظهار داشت: واکسیناسیون دام ها در حوزه روستای و صدور مجوز دام به کشتارگاه ها را در دستور کار داریم، البته در بخش اداری کاهش نیرو داشتیم.

وی به وجود 15 هزار میلیارد تومان سرمایه دامی در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: 12 میلیون و 70 هزار راس نوبت سر واکسیناسیون برای جمعیت دامی 3 میلیون و 500 هزار راسی دام سبک و 170 هزار راسی دام سنگین به صورت رایگان با توجه به شریط سخت مالی سال گذشته، عملکرد خوبی محسوب می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش برای حذف کشتار غیرمجاز دام و طیور، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا حدود 650 واحد غیرمجاز عرضه دام و طیور در استان با کمک فرمانداران و داستانی های شهرستان پلمب شده است.

وی استان کرمانشاه را قطب دامپروری معرفی کرد و افزود: کرمانشاه دارای پتانسیل بیش از 3 میلیون دام سبک، 220 هزار دام سنگین، 25 میلیون قطعه جوجه ریزی در سال و 310 هزار کندوی زنبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه با 15 هزار میلیارد تومان سرمایه دامی قطب دامپروری کشور است

کرمانشاه با 15 هزار میلیارد تومان سرمایه دامی قطب دامپروری کشور است