مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-31اجتماعي

موزه به دیدن شما می آید


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: برای 21 بنا، سایت و محوطه گردشگری تور مجازی به صورت 360 درجه طراحی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: برای 21 بنا، سایت و محوطه گردشگری تور مجازی به صورت 360 درجه طراحی شده است.

امیر ارجمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: پس از بروز این مشکل در سراسر کشور، در استان زنجان مطابق سایر استان ها، موزه ها، سایت ها و محوطه های تاریخی و گردشگری تعطیل شده است.

این مسئول از راه اندازی تور مجازی خبر داد و افزود: برای 21 بنا، سایت و محوطه گردشگری تور مجازی به صورت 360 درجه طراحی و در سایت اداره کل استان در بخش تور مجازی بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی تور مجازی، تشویقی برای ماندن مردم در خانه است، ادامه داد: در حال حاضر در سراسر کشور، همه موزه ها و اماکن تاریخی و گردشگری تعطیل است و با راه اندازی تور مجازی، مردم می توانستند در تعطیلات عید، با این اماکن آشنا شده و علاوه بر گذران وقت در این ایام، سفر به استان ها در زمان آینده را با آگاهی و شناخت کافی، برنامه ریزی کنند.

ارجمند، ارزیابی از استقبال مردم از تور مجازی را خوب اعلام کرد و گفت: با توجه به حجم تبلیغات و اطلاع رسانی هایی که در رابطه با تور مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه به دیدن شما می آید

موزه به دیدن شما می آید