مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-31پزشكي

1051 کردستانی مشکوک به کرونا بستری شده اند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بستری شدن 1051 کردستانی مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا از ابتدای ورود این ویروس به استان کردستان خبر داد.

- هومن قصری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تقدیر از پرسنل و کادر بهداشتی درمانی خط مقدم نبرد با کرونا ویروس، گفت: با گذشت بیش از یک ماه از شیوع کرونا ویروس در استان، تمامی همکاران ما شجاعانه و عاشقانه در حال نبرد بی امان با این ویروس هستند.

وی کرونا ویروس را یک ویروس ناشناخته توصیف کرد و افزود: اطلاعات و داده های زیادی در باره این ویروس در دسترس نبوده و آنچه که موجود است بر اساس گزارشاتی است که در کشور چین به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه شدت بیماری را متأثر از ژنتیک و منطقه جغرافیایی در کشورها بیان کرد و تصریح نمود: میزان کشندگی این بیماری در مقایسه با بیماری آنفلوآنزا پایین تر اما میزان سرایت پذیری آن به مراتب بالاتر است.

دکتر قصری به قرار داشتن کشور در مرحله پیک شیوع بیماری اشاره نمود و گفت: با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته، استان کردستان هنوز به مرحله پیک بیماری نرسیده است و در صورت رعایت اصول پیشگیرانه، قرنطینه خانگی و حفظ فاصله اجتماعی می توان از ورود به این مرحله پیشگیری نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1051 کردستانی مشکوک به کرونا بستری شده اند

1051 کردستانی مشکوک به کرونا بستری شده اند