مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 16:002020-03-30سياسي

از کیت ایرانی تشخیص بیماری کرونا رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا ع نیرو های مسلح به ریاست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح و روسای دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، - کیت تشخیص بیماری کرونا که با همت متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح تولید شده است در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا ع نیرو های مسلح رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا ع نیرو های مسلح به ریاست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح و روسای دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان واحد های تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و نیروی انتظامی برگزار شد.

همچنین در این نشست گزارشی از پروژه های تحقیقاتی در دست اقدام سازمان های نیرو های مسلح با تمرکز بر نیاز های مقابله با ویروس کرونا ارائه شد.

این گزارش می افزاید همچنین تعدادی از دانشمندان و نمایندگان شرکت های دانش بنیان بخش ملی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود در حوزه های مختلف محافظت و پیشگیری و تشخیص بیماری کرونا ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کیت ایرانی تشخیص بیماری کرونا رونمایی شد

از کیت ایرانی تشخیص بیماری کرونا رونمایی شد