مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-30اقتصادي

جلوگیری از ورود و خروج 162 دستگاه خودرو طی 24 ساعت گذشته


سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی 24 ساعت گذشته از ورود و خروج 162 دستگاه خودرو در خراسان جنوبی جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش خبر امشب در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: این طرح متناسب با سیاست ها و برنامه های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در کشور به تصویب رسیده است.

وی بیان داشت: از زمانی که این طرح اعلام و ابلاغ شد جلسات متناظر آن در استان ها با مدیریت و محوریت استانداران دنبال می شود که در خراسان جنوبی نیز جلسات این ستاد به طور مستمر برگزار شده و جزییات و جوانب طرح در دست اجرا است.

سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان جنوبی از کنترل ورودی و خروجی استان خبر داد و مطرح کرد: نیروهای خدمات رسان هلال احمر، بسیج، راهداری، پلیس راهور، کادر بهداشت و درمان و سایر نیروها در 11 نقطه در ورودی و خروجی های استان مستقر شدند تا به انجام وظیفه بپردازند.

خوش خبر اعلام کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان طی 24 ساعت گذشته از ورود 103 دستگاه خودرو به داخل استان خراسان جنوبی جلوگیری شده است.

وی با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته 13 دستگاه خودرو به دلیل تخلف اعمال قانون شده و همچنین از خروج 59 دستگاه خودرو از استان جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود و خروج 162 دستگاه خودرو طی 24 ساعت گذشته

جلوگیری از ورود و خروج 162 دستگاه خودرو طی 24 ساعت گذشته