مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-30سياسي

مسیرهای اصلی و فرعی تکاب در روز سیزده بدر مسدود می شود


سرگرد ناصر همتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در راستای تدابیر ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در تکاب برای قطع زنجیره انتقال بیماری اتخاذ شده و بر اساس مصوبه کمیسیون اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز 13 فروردین تمامی ورودی و خروجی های این شهرستان اعم از راه های اصلی و فرعی مسدود می شود.

وی بیان کرد: همچنین در مبادی ورودی به روستاها به ویژه اماکن طبیعی و تاریخی در روز طبیعت با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از تردد خودروها جلوگیری خواهدشد.

سرگرد همتی اظهار داشت: از شهروندان تقاضا می کنیم از اتراق در طبیعت و خروج از منزل و هرگونه تردد در جاده های اصلی، فرعی وروستایی تکاب در روز سیزده بدر خودداری کنند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تکاب ادامه داد: علاوه بر آن، تمامی پارک ها و تفرج گاه های داخل شهر نیز در روز طبیعت تعطیل بوده و از حضور در تفرجگاه های خارج از شهر و خانه باغ ها با همکاری دهیاران و شوراهای روستا ممانعت می شود.

سرگرد همتی افزود: با خودروهای متخلف که به توصیه ها و هشدارهای پلیس راهور در روز سیزده بدر توجه نکنند، براساس ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد می شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری از بامداد روز جمعه گذشته همزمان با سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای اصلی و فرعی تکاب در روز سیزده بدر مسدود می شود

مسیرهای اصلی و فرعی تکاب در روز سیزده بدر مسدود می شود