مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-30سياسي

شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا کمک کنند


سید عباس دانایی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: محدودیت تردد و ممنوعیت خروج از شهر سمنان به سمت مهدیشهر از بعدازظهر دوازدهم فروردین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال اجرا می شود.

فرماندار سمنان تصریح کرد: مرد شهر سمنان معمولا در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین به سمت طبیعت مهدیشهر می روند و امسال به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع و ازدحام جمعیت ممنوعیت خروج از شهر سمنان به مهدیشهر اعمال می شود.

وی ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی، دهیاران و دیگر ارگان های مرتبط به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه اتراق به خانواده ها در روز طبیعت در جنوب شهر سمنان نیز داده نمی شود.

وی بیان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجازه هیچ گونه تجمع و اتراق به خانواده ها در باغ ها و مزرعه های جنوب شهر سمنان نیز داده نمی شود.

فرماندار سمنان گفت: اتراق و نصب چادر در بوستان های این شهر نیز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد می شود.

دانایی خاطرنشان کرد: تلاش ها برای مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا زمانی به نتیجه می رسد که شهروندان ماندن در خانه و عمل به توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا کمک کنند

شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا کمک کنند