مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 14:402020-03-30پزشكي

تأمین تجهیزات پزشکی برای گیلان/ مطالبات حوزه بهداشت و درمان پرداخت شد


نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی این استان، گفت: مطالبات حوزه بهداشت و درمان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین قربانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش کادر درمان و پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان و مردم و اصناف شاهد شیب نزولی ابتلاء به ویروس کرونا در این استان هستیم.

وی با اشاره به سفر برخی از هموطنان، گفت: یکی از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی ها ما و کادر درمان و پرستاران موج دوم شیوع ویروس کرونا بعد از پایان تعطیلات نوروز است.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه درباره تأمین نیازهای بخش خصوصی، توجه به نیازهای مردم و کاهش التهاب بازار و همچنین پیگیری راه اندازی بیمارستان صحرایی در سایت لاکان بحث و بررسی شد.

قربانی راه اندازی بیمارستان به منظور ایجاد یک پشتوانه برای بیمارستان ها و مراکز درمانی است، افزود: به صورت جدی در حال پیگیری راه اندازی بیمارستان صحرایی در سایت لاکان هستیم.

وی با اشاره به مطالبات حوزه بهداشت و درمان و با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سال های 93 و 94 پرداخت شده است، تصریح کرد: لازم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین تجهیزات پزشکی برای گیلان/ مطالبات حوزه بهداشت و درمان پرداخت شد

تأمین تجهیزات پزشکی برای گیلان/ مطالبات حوزه بهداشت و درمان پرداخت شد