مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-30پزشكي

نقطه مبهمی در آمار کرونایی های سمنان نیست/ بامردم صادق بودیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از روز اول آمار کرونا در سمنان به استحضار مردم رسیده است، گفت: نقطه مبهم و محرمانه ای در آمار کرونا وجود نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی غروب دوشنبه در نشست مشترک کمیته های بهداشت و سلامت و تشکل های صنفی نظام پزشکی استان سمنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه اپیدمی زمانی کنترل خواهد شد که شفافیت در آمار وجود داشته باشد، بیان کرد: از روز اول آمار به صورت شفاف و هر روز از طریق صدا و سیما به استحضار مردم رسیده و هیچ نقطه محرمانه ای در آمار وجود ندارد.

وی افزود: ما در بحرانی قرار داریم که ابعاد این بحران و ویروس برای تمامی کشورهای درگیر با این بیماری در دنیا پیچیده و مبهم است لذا باید تا کارهای علمی و پژوهشی در این مورد صورت گیرد که در این مسیر نیز دو دانشگاه علوم پزشکی موجود در استان مطالعات و اقداماتی را کلید زدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه نیازاست با پرهیز از موازی کاری و با انسجام، همدلی و وحدت رویه با تقویت نیروها و ظرفیت های موجود و در یک مسیر قرار دادن این پتانسیل ها، در راستای مبارزه ویژه با این بیماری و عبور از بحران گام برداریم، گفت: در میانه بحران و به دلیل اینکه هنوز ابهاماتی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه مبهمی در آمار کرونایی های سمنان نیست/ بامردم صادق بودیم

نقطه مبهمی در آمار کرونایی های سمنان نیست/ بامردم صادق بودیم