مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-30فرهنگي

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی - هنری «مجازی» توسط هنرمندان دهاقانی


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان گفت: در راستای حفظ روحیه مردم در این ایام شیوع کرونا در کشور ویژه برنامه های فرهنگی هنری متنوع توسط هنرمندان دهاقانی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا با حضور ریاست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان، جمعی از هنرمندان شهرستان، مسئول نمایندگی خبرگزاری صداو سیما در شهرستان و سایر خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

مصطفی صالحی در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و همچنین اعیاد شعبلانیه به اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ایران بیان داشت: برنامه های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها برای پیشگیری از اپیدمی کرونا و بالا بردن آستانه تحمل و تاب آوری روحی و روانی مردم در مصاف با این بیماری ارائه می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان از اجرای مسابقات کتابخوانی در این این ایام خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری کانال های مجازی شهرستان در شبکه های اجتماعی در رده های سنی مختلف برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی - هنری «مجازی» توسط هنرمندان دهاقانی

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی - هنری «مجازی» توسط هنرمندان دهاقانی