مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 10:202020-03-30اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی از 12 فروردین در همدان/ جریمه 500 هزار تومانی 90 خودرو


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اعمال محدودیت ترافیکی از روز 12 فروردین در همدان خبر داد و گفت: 90 خودروی متخلف 500 هزارتومان جریمه شدند .

- علی فکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز طبیعت در استان خبر داد و اظهار کرد: در این روز از چهارراه پژوهش به سمت میدان قائم، بلوار ارم و پارک مردم مسدود است.

وی با اشاره به اینکه از کوچه ام آر آی و آبیاران دو مسیر ورودی بسته می شود گفت: از انتهای بلوار چرم سازی تا جلوی باغ موزه طبیعی به سمت حیدره را خواهیم بست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خاطرنشان کرد: مسیر تردد تویجین، مویجین و امامزاده کوه از سمت مریانج خواهد بود ضمن اینکه مریانج هم به صورت کنترل شده بسته می شود و تنها به کسانی که تعلق به آنجا و روستاهای اطراف دارند اجازه تردد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه مسیر به سمت سد اکباتان از سمت شهرک بهشتی، نزدیک آسایشگاه معلولان مسدود می شود گفت: مسیر این سد از سمت محور ملایر نیز بسته می شود.

فکری با تاکید به اینکه مسیر به سمت ابرو و چیشین از انتهای نایب احمد بسته می شود گفت: تنها اهالی آنجا اجازه تردد دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسیرهای منتهی به بلوار ارم مثلا دارالقرآن از سمت کوچه ام آر آی به سمت آبیاران را کامل خواهیم بست تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی از 12 فروردین در همدان/ جریمه 500 هزار تومانی 90 خودرو

اعمال محدودیت ترافیکی از 12 فروردین در همدان/ جریمه 500 هزار تومانی 90 خودرو