مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30اقتصادي

تونل استریل در البرز تولید شد


یک شرکت دانش بنیان البرزی با توجه به شرایط کشور و نیاز مردم اقدام به تولید تونل استریل کرده است که مردم با گذر از آن ضدعفونی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یکی از شرکت های دانش بنیان استان البرز، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی با یک انجمن مردم نهاد جوانان اقدام به انعقاد تفاهم نامه کردند و در این میان ساخت چند سازه صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

یکی از محصولات تولید شده این شرکت که به مدت 35 شبانه روز و به پاس تشکر از کادر درمانی تولید و  راه اندازی شده، تونل ضدعفونی تمام استریل سطح بدن، لباس و وسایل همراه مردم به مدت یک دقیقه به روش ابر بخار و یون نقره است که برای نخستین بار در ایران تولید می شود.

این تونل هم اکنون در یکی از مراکز خرید استان به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.

تونل ضدعفونی در مکان هایی از جمله مراکز خرید، ادارات، بانک ها، مدارس و دانشگاه ها، کلینیک ها و مراکز درمانی، ایستگاه های قطار، مترو، پادگان ها و مجتمع های مسکونی کاربرد دارد.

گفتنی است، با عبور از این تونل استریل؛ کلیه سطوح از هر گونه آلودگی میکروبی، باکتری ها، انواع ویروس و میکروارگانیسم ها بدون هر گونه حساسیت پوستی و تنفسی استریل و ضدعفونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل استریل در البرز تولید شد

تونل استریل در البرز تولید شد