مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-30سياسي

ستادکل نیروهای مسلح: دستاوردهای دفاعی کشور دشمن را دچار یأس راهبردی کرده است


ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی تأکید کرد: دستاورد های بی نظیر جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی کشور را به نقطه ای از بازدارندگی رسانده است که جبهه دشمنان را دچار وحشت راهبردی و یأس و ناامیدی ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس ستاد کل نیرو های مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی، عبور کشور از طوفان های سهمگین طراحی شده توسط نظام سلطه، طی عمر پر برکت 40 ساله انقلاب اسلامی را ثمره حکومت اسلامی مبتنی بر پشتوانه مردمی و مردم سالاری دینی دانست.

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: انقلاب اسلامی با گفتمان نوین حکومت اسلامی مبتنی بر آموزه های الهی و در پرتو اندیشه های ناب علوی در سال 1357 نوید بخش آزادی و رهایی ملت های ستمدیده از استعمار و استثمار نظام سرمایه داری و مایه امیدبخشی و دلگرمی محرومان و مستضعفان جهان شد و مولفه های استکبارستیزی، سلطه گریزی، عدالت خواهی و استقلال طلبی را در حیات جوامع آزادی خواه و حق طلب جاری و وعده الهی غلبه و پیروزی آنان بر جبهه باطل را عینیت بخشید.

ستاد کل نیرو های مسلح تبیین دستاورد های شگرف انقلاب اسلامی در سطوح ملی و فراملی و بازگویی آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را از اولویت ها و ضرورت های انکارناپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادکل نیروهای مسلح: دستاوردهای دفاعی کشور دشمن را دچار یأس راهبردی کرده است

ستادکل نیروهای مسلح: دستاوردهای دفاعی کشور دشمن را دچار یأس راهبردی کرده است