مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:562020-03-30سياسي

معاون استاندار فارس: مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند


عبدالرضا قاسم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می شود و هدف از این ممنوعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری است.

وی ادامه داد: انتظار است مردم استان همانند گذشته که همکاری و همراهی بسیار خوبی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشتند برای روز 12 و 13 فروردین ماه نیز کمک کنند تا تجمعی شکل نگیرد و ازدحامی نداشته باشیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.

وی ادامه داد: از مردم عزیز انتظار می رود کماکان در منازل خود بمانند و به توصیه های بهداشتی عمل کنند تا بتوانیم با وحدت و همدلی و تلاش و پیگیری، این ویروس را از بین ببریم و ریشه کن کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مسوولان در ایام نوروز در آماده باش کامل بوده و هستند و لحظه ای از توجه به مردم و سلامت و آرامش آنان غفلت نمی کنند تا کرونا هرچه سریعتر ریشه کن شود.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار فارس: مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند

معاون استاندار فارس: مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند