مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:562020-03-30سياسي

سه هزار بسته بهداشتی در بخش قلعه نو شهرستان ری توزیع شد


علیرضا صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته های بهداشتی آموزشی که حاوی دستکش، ماسک، و مواد ضدعفونی و بروشورهای آموزشی است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با مشارکت خیران ، بخشداری ودهیاری تهیه و در میان اقشار ضعیف بخش قلعه نو توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: عبور از ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و مسئولان ونیروهای جهادی نیز همه توان تجهیزات و نیروهای خود را به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس به کار بسته است.

این مسئول افزود: با ماندن در خانه زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنند و با شکیبایی تا از بین رفتن بحران با نهادهای مسوول از جمله نیروهای امنیتی، سازمان های اجتماعی و کادر درمانی همراهی کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای 40 هزار نفر جمعیت است که در 20 کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد .

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت تاکنون 38 هزار و 309 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 2 هزار و 640 فوت کردند و 12 هزار و 391 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار بسته بهداشتی در بخش قلعه نو شهرستان ری توزیع شد

سه هزار بسته بهداشتی در بخش قلعه نو شهرستان ری توزیع شد