مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:562020-03-30سياسي

چند خبر کوتاه از شهرستان های مریوان و سروآباد


فرماندار سروآباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در شهرستان سروآباد توزیع شد.

کامیار میرزایی افزود: با پیگیری های انجام شده بیش از 2 میلیارد ریال تجهیزات و اقلام بهداشتی شامل تب سنج دیجیتالی، ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش در بین خانواده های نیازمند و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی یادآور شد: تمام روستاهای شهرستان نیز از محل اعتبارات دهیاری ها توسط دهیاران و شوراهای اسلامی ضدعفونی و گندزدایی شده اند و عملیات پیشگیرانه و کنترل ورود و خروج در این روستاها انجام شده است.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: سطح شهر سروآباد و شهر هورامان نیز با هماهنگی انجام شده با شهرداری، سپاه و مرکز بهداشت و هلال احمر ضدعفونی و گندزدایی شده است و با تدابیر انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون شاهد کنترل ویروس کرونا در این شهرستان بوده ایم به طوریکه سروآباد یکی از شهرستان های پاک در این زمینه است.

13 واحد صنفی متخلف در مریوان پلمب شد رییس اتاق اصناف مریوان نیز گفت: در ادامه تشدید و کنترل بازار در سطح شهرستان که از ابتدای شیوع ویروس کرونا اجرا شده است با پلمب 13 واحد صنفی متخلف دیگر تعداد این واحدها به 104 مورد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خبر کوتاه از شهرستان های مریوان و سروآباد

چند خبر کوتاه از شهرستان های مریوان و سروآباد