مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:502020-03-30اقتصادي

هنرمندان صنعتگر بی بضاعت کرمانشاه کمک مالی بلاعوض می گیرند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اعطای کمک های مالی بلاعوض به تعدادی از هنرمندان صنایع دستی بی بضاعت استان خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اعطای کمک های مالی بلاعوض به تعدادی از هنرمندان صنایع دستی بی بضاعت استان خبرداد.

پیمان زین الدین در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز طرح کمک به هنرمندان صنایع دستی بی بضاعت در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از اواخر سال گذشته طرحی از سوی وزارت میراث فرهنگی به استان ها ابلاغ شد که طبق آن به هنرمندان صنعتگر بی بضاعت در هر استان کمک های مالی بلاعوض اعطا می شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح در استان اقدام به شناسایی هنرمندان صنعتگر شهری و روستایی کردیم که از نظر مالی وضعیت مناسبی نداشتند.

معاون صنایع دستی استان افزود: در مرحله اول اجرای این طرح در استان 19 هنرمند صنعتگر شهری و روستایی بی بضاعت را شناسایی و لیست آنها را به وزارتخانه ارسال کردیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه به عنوان اولین استان کشور توانستیم در این مرحله 670 میلیون ریال از وزارتخانه اعتبار دریافت کنیم و آن را به حساب این 19 هنرمند صنعتگر واریز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان صنعتگر بی بضاعت کرمانشاه کمک مالی بلاعوض می گیرند

هنرمندان صنعتگر بی بضاعت کرمانشاه کمک مالی بلاعوض می گیرند