مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:252020-03-30پزشكي

لغو سفرهای ریلی و محدودیت پروازهای هوایی کرمانشاه


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از لغو تمامی سفرهای ریلی و محدودیت سفرهای هوایی استان خبر داد و افزود: فقط پرواز محدود به تهران آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

- لغو سفرهای "ریلی" و محدودیت پروازهای "هوایی" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از لغو تمامی سفرهای ریلی و محدودیت سفرهای هوایی استان خبر داد و افزود: فقط پرواز محدود به تهران آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

مهرداد سالاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: در پی شروع این بیماری محدودیت هایی در بحث ترددهای ریلی، هوایی و زمینی اعمال شده است.

وی با اشاره به لغو تمامی سفرهای ریلی استان، گفت: در حال حاضر تردد قطارها به دلیل پیشگیری از شیوع این بیماری نجام نمی شود.

سالاری همچنین از محدودیت پروازهای استان خبر داد وافزود: پروازهای استان به نقاط مختلف لغو شده و در حال حاضر فقط پروازهای محدود به تهران، آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین از کاهش 70 درصدی فعالیت شرکت های مسافربری و ترمینال های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سفرهای محدودِ صورت گرفته توسط این شرکت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفرهای ریلی و محدودیت پروازهای هوایی کرمانشاه

لغو سفرهای ریلی و محدودیت پروازهای هوایی کرمانشاه