مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 23:452020-03-29حوادث

توضیحات استاندار فارس در مورد ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز


در پی ناآرامی در زندان عادل آباد، برخی در شبکه های اجتماعی ادعا کردند که تعدادی از زندانیان از این زندان فرار کرده اند که استاندار فارس در این باره گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ استاندار فارس بامداد دوشنبه اعلام کرد که ناآرامی ناشی از بروز درگیری بین برخی زندانیان در بندهای زندان مرکزی شیراز (عادل آباد) کنترل شده است و شایعات مطرح شده درباره فرار زندانیان صحت ندارد.

عنایت الله رحیمی افزود: در حال حاضر، شرایط در زندان مرکزی شیراز تحت کنترل است.

در پی ناآرامی در زندان عادل آباد، برخی در شبکه های اجتماعی ادعا کردند که تعدادی از زندانیان از این زندان فرار کرده اند که استاندار فارس در این باره گفت: این شایعه تکذیب می شود و هیچ زندانی فرار نکرده است.

وی از شهروندان خواست که از دامن زدن به این شایعه بی اساس خودداری کنند.

جزییات ناآرامی رییس کل دادگستری استان فارس نیز با تأیید خبر نا آرامی در زندان عادل آباد شیراز گفت: از ساعت 22 مورخ 10 فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز شاهد نا آرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان های امدادی تحت کنترل است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: در این دو بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند زندانیان با جرائم خشن و خاص نگهداری می شوند که مشمول هیچ گونه تسهیلات نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات استاندار فارس در مورد ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز

توضیحات استاندار فارس در مورد ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز